Kvällsblogg


Nyduschad och redo för sängen ? Ohja, som jag längtat hela dagen att det ska bli läggdags men som vanligt så blir det ingen tidig kväll för det, vipps så var klockan nu. Tiden går fort när man har roligt, idag kan jag faktiskt skylla på att min bästaste mamma är här och jag haft svårt att slita mig ifrån henne :) Men nu får det vara nog.. nu är jag tillräckligt trött för att säga godnatt.

Imorgon skola, vad roligt .. det gäller att tänka positivt men ska jag vara ärlig så är jag less, första veckan i skolan sa jag att jag faktiskt inte tycker att det känns jobbigt att gå den här terminen men fort har jag ändrat mig. Bara under helgen tycker jag att jag ändrat inställning till skolan, kanske för att jag varit så trött ?
Jag vill iag hitta tillbaka till den förra inställningen och motivationen, det kändes ju mkt roligare = lättare.


Äh, vilket onödigt surr.. jag vill sova ju.
Godnatt på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0